CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, April 29, 2009

Murid murid ku..~~

27 April 2009..
First day aku ngajar STAJ.. huhu~~
11 tahun lepas aku dok blaja skejap kt skolah ni.. last2 skrg aku ngajar plak..
Tp keadaan dh beza.. murid2 makin dahsyat.. ganazzzzzzzzzzzz....
Seriusly mmg tough ngajar skolah ni.. respect pd guru mmg sikit jek....
xpe lah.. cabaran kn.. kata nk jd guru..kena la tahan..

aku b4 masuk kelas mmg baca segala ayat2 pelembut hati dan ayat2 kekuatan mental.. alhamdulillah.. so far masih leh tahan.. just hari ni jek la... aku letak handbag bwh meja.. ada ke sorg bdk cina ni leh tarik beg aku.. syukur aku toleh.. menjerit aku.. kalo tidak HP dan beg duit aku sure kena sapu...huhuhuhu~~~~ menakutkan... xpe la... bersabar untuk kebaikan...

2 comments:

fadhli said...

mcm ngajar kt henrey gurney je

cik fiza said...

ala2 henry gurney gak la.. sbb murid nye buas2..huhu