CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, February 12, 2010

Apabila Mak Anda Mula Bercakap Tentang KAHWIN....

Uwaaaaaaaaaaaaaaaa...

bila mak mula ckp ttg kawen ssh hatiku....

mane tak nye, bila call ckp ttg kawen...

tu yg jadi pening...

alasan aku bg, nnt la mak.... keje dulu... (alasan nk selamat)

nak kawen mane calon nyer????????


pening..pening... ni balik klang ni kena lagi la soalan ni.. pulak tu hari ahad ada kenduri pulak huhuhuhu mmg sedara mara akan tanya punye.... tau sgt dah....


Ya Allah, tolonglah selamatkan hambaMu ini dari killer question ni... huhuhu~~


p/s: luka di jari ke kaki ke leh tampal plaster kn... luka dihati ada plaster ker????



ada ke cm atas tu?? hihihi~~~

5 comments:

siti dahlia mohd rosle said...

comelnye soalan..heheh..

aku lak yg ngengada nk tunang la..kahwin la..ikut mak aku..lambat lg aku nie..

tulah kan..lain orang..lainn hidupnya..

boleh tapi lambat..
yang tak boleh tuelah yang cepat...

herm..

cik fiza said...

ko bukan x boleh... ko tu dh mmg boleh sgt huhuhu aku ni yang x lagi... uwaaa.... stress stresss

Xora said...

tu soalan turun temurun tu!! :P kalau terluka hati, kena la minta 'abang' tampalkan :p

cik fiza said...

huhuhu amboi2 cik xora.. pandai yer dia...

hana yoriee said...

agaga..ckp ngan mak..carik jodoh bukan mcm carik baju leh sehari dua..hehe..=p