CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, August 15, 2010

Hujung Minggu Yang Gumbira~~

Bermula hari isnin yang cerah ni rasa bersemangat tetiba nk bertugas..

Sabtu dan Ahad mmg beryimba-yimba tak ingat di KL..

Asyik berjalan je la kau ni Fiza..


Sabtu

Pagi tu mmg ucara membersihkan rumah la dijalankan.. almaklumlah mmg aku ni hujung mgu tak lekat di rumah Kiara.. asik balik Port Klang.. so kena la kemas2 apa yang patut...

Jam 2 petang aku dan Faiez gerak ke Jalan TAR.. nak citer ni.. aku first time drive sendiri ke sana.. hhihihi~~ penakut la katakan... siap cari2 parking xde dok pi parking VIP kt depan bangunan DBKL lagi tu... Mula2 cuak juga nk park situ tapi sbb dah tak de dh termpat lain redah aja..

Mulalah langkah kami bershopping di Pasar sepanjang jalan TAR tu.. Banyak juga la barang yang dibeli..

Pastu Faiez decide nak pi SOGO.. katanya nk cari handbag.. tetiba masa nak lintas jalan ternampak Tow Truck DBKL!!!! mmg pucat muka aku memikirkan nasib kereta yang aku park btul2 depan bangunan DBKL tu huhuhuu~~~ takutnyaaaaaaa....

Pas Faiez jln2 dlm SOGO aku pun dh x semangat nk shopping lagi aku terus ajak dia balik.. dalam hati mmg berdoa jangan la jadi ape2 sbb kalo kena tarik ke ape ke mmg la naya.. mati aku kena marah ngan mak n abah...

Alhamdulillah lega.. nampak kereta selamat jek kt situ... terus senyum kembali uhuhu~~

Kami terus gerak nk booking tempat berbuka.. pi ke Restoren Tomyam Poktek kt Damansara Perdana.. minah 2 org ni, Jaem n Faiez mmg sgt suka mkn kt sini.. not bad gak makanan nyer.. so pas booking kami pun carilah destinasi nk melepak sbb awal lagi... apa lagi ke IKEA la nampaknya...

Ronda2 cuci mata dalam IKEA mmg best cz tak bape ramai sgt org... suma agaknya nk buka kt umah yang kami ni gatal2 dok jalan2 lagi kn hihihi~~

Sampai masa kami gerak semula ke restoren.. berborak sakan la sambil makan.. lama dh tak jumpa... Jaem di Sabah Faiez di Jerantut aku di KL... mmg byk citer kuar..

Aku pun terus balik umah pas makan untuk solat maghrib n terawih...

Dalam jam 10.45 malam Jaem hantar Faiez balik umah aku.. borak la lagi kt umah sampai tengah malam hehehehe~~ mmg aktiviti sabtu tu penuh ngan gelak ketawa dan berborak2 je...


Ahad

Pagi2 bangun kemas2 umah then tgk tv ngan faiez... dia dh nak gerak balik so aku kena hantar dia ke KL Sentral.. ajak kwn opis ni pi skali temankan.. almaklum tak ingat sgt jalan KL ni...

Pas hantar Faiez, aku pi skali lagi ke jalan TAR.. mmg la ngade2 sampai 2 kali nk ke sana..

tapi kali ni trip jalan2 cuci mata..

mula2 ke Haniffa tgk coklat!! aku tak pernah tau pn sini 'heaven coklat'!!! mmg cm kat Langkawi.. banyak giler... tapi harga agak tinggi juga banding ngan Langkawi.. takpe gaji nnt akan ku serang Haniffa Jalan TAR nyum nyum~~

pastu episod cuci mata beralih ke pasar dan SOGO pula.. mmg cuci mata sangat sbb langsung tak beli ape2 hehehehe~~

Bila dh petang tanya ngan Gee nk makan ape so kami decide ke pasar Ramadhan Kg Kerinchi.. mmg banyak gerai.. aku pun sbb mengidam nk nasi beriyani terus la cari n beli...

mmg 2 hari ni berjalan je la keje aku... tapi seronok n puas hati sbb dapat jumpa kawan2.. BFF...

hope dapat jumpa korg lagi!!!

2 comments:

Anonymous said...

berhari minggu dgn kengkawan mmg best! selahi tak kawin lagi ni kan.... ;)

cik fiza said...

gadis bunga : mmg bestttt... sbb masih solo xde yg larang hehehe~~ jom la nnt kita bergumbira bersama juga..