CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, August 15, 2011

Tersayu Di Hati~

Serius ingat bulan puasa ni lapang rupanya 2 kali ganda lebih sibuk daripada bulan biasa..
Lama tak menaip2 entri blog huhuhu~~

Bulan puasa dan nak dekat2 raya slalu org terima kad raya..
ni baru tadi aku terima kad jemputan kawen..
yer.. jemputan kawen.. kad yg aku tak tau la yg ke berapa sepanjang dok keje sini huhuhu~~

Tipu kalo aku kata tak terdetik dalam hati pasal isu kawen mawen ni...
Tapi~~
Tak leh la nk ikut sgt dlm hati..

Tahun lepas FB aku dipenuhi ngan gambar2 kawen di wall2 sahabat2 seperjuangan...
Tahun ni plak masing2 memenuhkan wall ngan gambar2 baby (yang menyebabkan aku jd double sayu~~ sebab comel2 dan aku suka baby~~~ wooooohuhuhuhuhu~~~)

Dan untuk kesekian kali nye raya tahun ini tetap aku belum dipunyai dan memunyai keluarga sendiri..

Maka... ada sikit la gusar dlm hati sbb dh dpt agak soalan cemas yg bakal diajukan bila aku beraya nanti.. adoiiiiii~~~

Tak pelah...
Nak buat mcm mana...
Masih perlu berkhidmat lebih pada negara agaknya...

Ada berita yg separuh sedih separuh hepi.. tapi tak leh citer dlu... ni berkaitan kerjaya yer.. bukan chenta2~~


notakehidupan: setiap hari perlu belajar sesuatu untuk melangkah setapak ke depan..

5 comments:

gadisBunga™ said...

sampai suatu saat, kamu akan rasa itu semua perkara kecil je. masa depan kamu di tangan Allah, bukan di tgn diri sendiri. setuju?

cik fiza said...

GB: tq dear sis.. biasa la manusia lemah.. kdg tergugat gak dgn situasi cmni...

MasZuber said...

takpe, masa kamu akan tiba nanti.

jgn gusar sampai terlupa untuk menikmati mase sekarang!

azieazah said...

Soal jodoh ni, lagi difikir, lagi buat pening. Relax jer. Jadilah orang yang selamba cool. Chill larrr.. hehehehe


Ramadhan: Nuzul Quran “bacalah...”

cik fiza said...

maszuber: tq dear sis.. try mengenjoice kn zmn2 bujang ni :)

azieazah: tq kak azie dear.. sy akan cuba menjadi makhluk tuhan paling cool dan selamba heheeheh