CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, December 12, 2011

Tak Sangka Boleh Buat...

Alhamdulillah..



Baru je lega pagi tadi..



Aku diberikan mandat oleh bos2 kecik dan rakan2 seperjuangan untuk jadi Pengacara Majlis Perhimpunan Bulanan..



Aku tak yakin sangat pada mulanya sebab Emcee ni tak pernah jadi yang formal.. setakat family day ke gitu2 ke pernah la.. rupanya punyalah seksaaaaa jadi emcee ni...



Siap berpantun-pantun bagai tuuuuu... teks ni aku edit sendiri sebab partner aku tu budak baru dan lagi la tak pernah jadi emcee dan xde pengalaman uruskan majlis-majlis pn.. jadi aku pn berbesar hati sama2 bantu buat teks dan aturcara pentadbiran...


Alhamdulillah berbekalkan panduan, bantuan dan semakan rakan-rakan serta ajaran cmne nk gunakan nada suara dan tonasi yg betul, aku berjaya juga la (boleh kata berjaya sebab xde yg complaint hihihihi)


Ada sekali tu aku stress giler sbb asik ditegur je.. aku sampai ckp, kalo suh aku nyanyi insya Allah leh buat tapi suh jd emcee sukarela ni aku terseksaaaaa huhuhuhu~~


Tapi tu la.. kita kena cabar diri utk buat sesuatu yg diluar keupayaan dan aku berjaya.. Insya Allah ilmu ni akan aku bawa sampai ke jabatan baru nnt... At least ada la juga sumbangan kan... ada la juga kenangan... sob sob sob....


Gambar aku jd emcee tak dapat lagi.. so update lenkali.. banyak hal yg terjadi dalam bulan ni.. nnt akan update.. cm ne aku bertukar jd team CSI plak huhuhu


notakehidupan: ku pinang kau dengan bismillah hihihi best citer ni..

5 comments:

wakgelas said...

wak pon X sukak jadi MC jugakkk...,, eeeeE wak dh dateng niiii nk komen komennnnn..........

jeBateja said...

goyang ooo jadi MC....ahakz

masliza said...

congratulation, sure berdebar2 macam nak ulang alik gi tandas kan... kalau buat bagus, nanti diorg minta jd MC lagik tau

dulu selalu gak,akak kena jadi MC nih... tp majlis makan-makan, majlis perpisahan.. kalau majlis pelancaran, tak berapa sesuai dengan tone suara.. now dah senior, bagi junior plak buat hehehe

gadisBunga™ said...

saya tak berbakat! :D

Juliet_iRa~" said...

wahh tahniah..heee :)

boleh jd emcee lagi lain kali..heee