CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, January 30, 2009

am I sick????

Dari semalam lagi dh rasa sengal2 kt perut...
mula2 igt ok... arini cm x bape nk ok.. so amik keputusan untuk pi klinik kesihatan Port Klang...

Sampai KK dalam kul 3... tgu turn punya la lama... adoiii... perut cakittttt....
dlm kul 4 baru dipanggil... ting tong... no 1174...




aku pn pi la masuk bilik doktor tu... dia pn tekan2 lakt perut.. sakitttt... then dia suh pi amik darah n wat urine test... pi la aku ke bilik no 6 tempat amik darah...lama dh x amik darah... sakit la jugak.... huhu




ni la gambar pas kena amik darah...

then bila dh dapat suma result aku pi la balik jumpa doktor tu...
dia kata urine ok.. blood pn ok... dia suspect apendice.. adoiii...siap tanya aku.. nk mkn ubat ke nk pi hospital.. of course la sepantas kilat aku jawab nk mkn ubat.. uhuhuhu~~~ dia pesan kalo mlm ni x ok... pi hospital segera... doakan ek mlm ni ok.. xmau pi hospital....

dapat la ubat.... pahit!!!!!!!!!!



walaupun pahit ku telan juaaa.....

harap2 sehat la mlm ni.. wuuuuuuuuuu~~~~~~

0 comments: