CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, May 26, 2009

Antara kerjaya dan cinta..

kerjaya atau cinta... yang mane diperlukan dahulu... kdg2 ni jd konflik dlm diri.. sbb kalo ada kerjaya xde cinta pn ssh jugak.. ada cinta xde kerjaya parah jugak... pada aku... aku cari kerjaya dlu.. sbb kalo bcinta pn xde duit, cmne nk kawen... tul x????

So as i now already have job.. i want to set my future target...

1. Kerja sungguh2 berkhidmat utk negara.. cewahhhhh!!
2. Mengumpul duit utk masa hadapan... bkn ape.. kalo ada emergency ke ape ke dh senang kn..kn..
3. Mencari calon2 yg baik utk mak n abah aku.. (ni target yg cm ssh jek tp xpe.. yg ptg ada target)
4. Nak cari2 umah utk wat aset...
5. Nak lunas kn PTPTN ku...
6. Nak beranikan diri bawak kete (ni sepatutnye dh lama aku leh wat... penakut sgt)

Harap2, target2 aku tu dpt la aku capai.. walaupun x suma tapi i have to work on it... Be the best Fiza.. U can do it...

0 comments: