CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, May 26, 2009

Dilema Bos Perempuan Muda...

Tajuk ni menarik kn..

Disebabkan aku bakal akan jd bos perempuan muda, jadi aku rasa topik ni ala2 sesuai huhu~~
Preparation dari pelbagai aspek perlu aku tgk supaya aku disegani, dihormati dan suma tugas2 dapat bjalan lancar.. bkn ape.. dh la aku ni muda, zero experience so aku mmg kena byk sgt2 belajar ngan mereka2 yg jauh lebih berumur dan byk pengalaman drpd aku... sesiapa yg ada tips2 ke leh la share bsama kn...

aku ada la baca2 tips utk jd bos muda ni.. byk jugak la yg kena diubah... dari segi penampilan.. dh kena la calit2 make up sket2.. xkn bos nk pucat jek kn.. pakaian plak kena la kemas, cantik n sedap mata memandang... Bak kata Cik Faiez kena la pakai vogue2 cz dh jd bos hehehe~~

wah... i need grooming class right now!!!

0 comments: