CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, January 24, 2011

ReTreat @ Jalan-jalan @ Cuti-cuti Malaysia??

Alhamdulillah..
Rezeki pada awal tahun 2011 ni berjaya juga aku n team membuat retreat untuk pendedahan SKT unit ke Negeri Kelantan Darul Naim..
Lokasi ini adalah menjadi idaman team di Sajian kerana tempat membeli belah sememangnya menyeronokkan kaum wanita kan kan kan??





Pic hiasan huhu sbb aku last pi Kelantan umur 9 tahun jadi mmg x berapa nk tahu pasal Kelantan huhuhu~~ sedih kn.. So aku siap import mak n adik2 ikut sekali ke Kelantan makan angin sambil release stress.. bila lagi nk seronokkan org tua ye tak.. Abah x dpt amik cuti jadi terpaksa la tinggal huhuhu~~

Balik dari Kelantan sepupu aku ajak plak beryimba ke Ipoh.. last pi dulu pas matrik rasanya umur 19 tahun.. lama dah.. sampai Makcik Aidah aku dh kecik2 hati tak sampai2 lg umah dia.. dlu kami pi naik bas... ni tgk melobi abah aku izinkan kitorg drive ke sana.. tapi abah kata kena ada org lelaki ikut baru abah lepas... so adik ku Faliq la jd mangsa suh dia ikut huhuhuhu~~





Mesti wondering apsal lak gambar helang ni muncul kn? kn?
Yer aku mungkin akan jejalan ke Langkawi ngan BFF cik Faiezah Ahmad..
Baru berancang2 belum tahu jadi ke tak huhuhu~~
Doa2 jadi la sbb kami nk menenangkan fikiran kami..




Wah nice pic.. kalo lah dapat bercuti ke tempat2 cmni best kn??




Ahaaaa.. yg ini Insya Allah akan pi lepas Raya puasa nnt...
Medan Indonesia..
Melawat sedara mak belah Atok...
Harap2 seronok la kn..


Tahun ni berjalan2 amik angin..
Nak tunggu dipinang belum tahu bila..
Maka kena la berjalan2 ke tempat org sementara single mingle ni kn...


Nota kehidupan: bersangka buruk mengundah bencana...

1 comments:

si para para said...

wah best tu..nk pegi medan..nak itot sorang :)