CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, January 1, 2012

Report Duty, Cabaran Baru, Kerjaya Baru, Orang sama je~

Surat telah selamat aku terima jumaat 30 Disember 2011 di kala semua org sedang dalam mood bercuti2 Malaysia..
Bila dapat panggilan dari Kementerian, aku buat biasa lagi..
Kawan-kawan pejabat semua masih bercuti..
Pejabat kosong..
Bila mula kemaskan sikit2 fail2 peribadi yang diperlukan utk report duty, airmata dh bergenang..
Walaupun baru 2 tahun di situ, aku mmg dah rasa seperti keluarga..

Tapi untuk masa depan aku kena tempuh juga..
Keluar dari zon selesa..
Terima cabaran baru...

3 Januari 2012..
Melapor diri di tempat baru..
Kawan-kawan doakan yg terbaik utk aku...

Kawan-kawan di tempat lama, aku akan sentiasa mengenang kalian..
Semoga persabahatan kita kekal selamanya...
Kawan-kawan baru yang bakal bekerja sama..
Aku kirimkan aura positif untuk memudahkan kita bekerjasama nnt...
Amin.,..

notakehidupan: tahun 2012 mmg btul2 aku memulakan azam tahun baru...

3 comments:

MasZuber said...

pegi ke kementerian mana fiza?

Dira Arzmi said...

good luck my dear cousin..doa2ku sentiasa mengiringi mu..insyaALLAH

nurkaloi said...

yeahh kerja tmpat baru ^__^
gud luck sis