CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, January 4, 2012

Siaran Terakhir Di Sini~~

Entri ni ditaip dengan keadaan yang syahdu..
Kenapa syahdu? Sebab ni adalah hari-hari terakhir sebelum aku bertukar ke lokasi bertugas yang baru dan maha sibuk dari sekarang.. Dh dapat bayangan dah yang bakal terjadi cuma setakat ni be positif jek...

Alhamdulillah aku dapat bertukar ke Hospital...
Dekat sikit dgn rumah.. Hepi la mak aku..
Makanya nama nye pn hospital so sibuk nye pn dh tau dh...
Ne no ne no~ org naik ambulans masuk sepital, di wad akan makan... maka aku la yang bakal bertanggungjawab...

Sekarang ni aku tengah:


  1. Kemaskan segala khazanah yg aku kumpul sepanjang 2 tahun dok opis ni.. br 2 tahun dh mcm2 kalo 10 tahun xtau ape yg jd...

  2. Buat nota serah tugas dengan perasaan pilu... oh~~ cmni rupanya nk tinggalkan tempat keje lama... dlu masa stress sini kdg terfikir nk bertukar, bila btul2 bertukar sedih plak huhuhu~~

  3. Jumpa kawan-kawan sini untuk ucapkan goodbye..

  4. Kumpulkan sebanyak mungkin info2 berguna memenuhkan ilmu didadaku ini sementara sempat supaya bila keje baru nnt xde la terpinga2...

  5. Jumpa bos2 dan kawan2 yg mahir dalam suma bidang.. cth: kewangan, pentadbiran, leadership dan segalanya lah.. dan meninggalkan pesan yg berbunyi " nanti kalo ada ape2 boleh ek sy call tanya2" hahahahah bijak kn gunakan peluang...

  6. Selesaikan penilaian prestasi semua staff supaya tak sangkut pergerakan gaji tahunan dorg... Alhamdulillah selesai dah yang ni tadi... wpn HRMIS sangkut2...

Oh~~~ Hati ni berat sangat2 nk tinggalkan kawan-kawan kt sini tapi perjuangan perlu diteruskan.. doakan aku ye semua...



notakehidupan: cuba beri senyuman manis..

3 comments:

gadisbunga said...

mesti sedih....tapi sekejap aje tu. kehkehkeh!!!

cik fiza said...

GB: sis, mmg sedih.. kejap tu xtau lg huhuhu~~

Liza Razak said...

Good Luck ya !!