CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, February 25, 2009

Menanda kertas ujian...

Biasa la kn..lepas ujian mesti nk kena tanda kertas... byk tu... 3 kelas x 2 set = ???
walau ape pn.. tugas ttp tugas.. aku akan wat markah ni secepat mungkin.. biar xde keje yg btangguh... x suka keje btangguh ni.. nnt aku jd malas nk buat... aku dah bgtau kt student2... sape yg dpt 90-100 marks akan dpt hadiah besarrr.. wowwwwwww mcm byk sgt duit teacher ek... hehehe tp xpe.. demi happy kn anak2 murid.. teacher rela... maybe aku akan rendahkan sikit kut standard tu... sape dpt markah plg tgi dlm kelas la kut... berpinar gak mata menanda jawapan2.. aneh2 belaka... ada tu perkataan cm bahasa Rusia pn ade... pelik2... FYI.. ada antara murid aku ni yg x reti baca n x bape nk kenal huruf... kesian....huhu... ape2 pn.. esok masih ada sehari lg utk ujian..pastu kena la ngajar spt biasa....

0 comments: