CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, February 24, 2009

Second Week of teaching~~~

Salam... this is my second week of teaching... Yesterday.. Hilang kesabaran.... Student kelas last... aku ni dok tjerit2 ngajar kt depan.. dorg dok bermain2 bersenda gurau gumbira kt belakang.. and plg2 wat aku hangin... dorg main kejar2 sampai jatuh!! pastu siap main pukul2 kawan.. mmg melampau.. ape lagi.. aku menjerit la!!!! mula2 x senyap gak..last2 aku hambat sorg2... senyap.... Hilang mood aku nk ngajar... ape lg mengeluarkan skill membebel aku la... aku mmg marah sgt ngan bdk2 tu... aku ckp pasal ibu bapa penat keje la.. sedey tgk dorg dtg skolah main2 la... suma wat muka toya.. geram btul!! bila dh marah2 elok pulak beratur bilank balik.. eiiiiiiiii.... geram btul.. nk jugak kena marah2 kn... tp di satu sudut lain..aku kesian gak ngan bdk2 ni... dorg pn x minta dilahirkan lembab dalam pelajaran... tapi... kena la usaha... hmm... mmg menguji kesabaran guru2... huhu~~~ My pray.. semoga anak2 ni akan jd anak2 yg bguna satu hari nnt... AMINNNNN.....

1 comments:

Anonymous said...

ko kene mengajar budak2 lembab ke? hish2 mesti sakit jiwa.