CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, February 24, 2009

PERHIMPUNAN!!!

Suma mesti still ingat kenangan waktu perhimpunan skolah.. disebabkan aku dh attend 4 buah skolah (1 sek rendah and 3 sekolah menengah) so aku dh rasai pelbagai cara perhimpuan.. hihi~~

SEKOLAH RENDAH PELABUHAN UTARA (sek rendah aku dr darjah 1-6)

Masa ni aku jd pengawas masa darjah 4... so aku akan bertugas waktu perhimpunan.. ada skali tu kena baca ikrar.. kena hafal lak tu.. adoiiii... dh la aku mmg terkenal ngan sifat gabra huhu~~ bila naik atas pentas tu.. menggeletar... baca pn nk tersalah2.. hihi~~ tp pengalaman yg x dpt dilupakan.. tapi satu la yg aku terkilan... x dpt naikkn bendera!!! sebab bendera pengawas lelaki jek yg leh Hhuhuhuh~~~

SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN TENGKU AMPUAN JEMAAH (aku skolah sini 2 bulan)

Disebabkan aku skolah sini 2 bulan jek..so perhimpunan nye aku x ingat la sgt.. tapi aku still ingat lagu skolah!!!! terer x hihi~~

SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN (P) METHODIST KLANG (sek form 1-3)

ha.. masa kt MGS.. perhimpunan adalah waktu yg dinanti2..nk tahu kenapa... sebab leh tido.. hihi~~ wat gelak nakal... pengawas2 MGS mmg la garang2.. ayat yg plg diingati... "excuse me girlsss plz dont lean" hehehe lagu skolah MGS dlm ENGLISH.. so masa form 1.. jenuh aku menghafal lagu skolah... disebabkan hobi aku mmg suka hafal lagu skolah hihi~~

SEKOLAH MENENGAH SAINS MUAR (sek masa form 4-5)

perhimpunan dalam dewann.. so mmg la suma dh dtg pagi2 buta utk cop tempat strategik!!! iaitu di belah tepi bwh kipas.. keadaan yg kondusif utk.... TIDO... perhimpunan dlm ENGLISH.. ingat lg la prefect2 skolah dlu bertutur dlm bahasa inggeris.... nyanyian lagu bangsa JOHOR dgn iringan piano... lagu skolah yg best... and the most special thing about SAMURA is.... tiap2 mgu akan nyanyi lagu ALLAH SELAMATKAN KAMU untuk semua yg menyambut bday pada mgu itu... best!!!!! naik pentas amik bday present drpd headmaster... mmg sweet memories sgt...


so bila dh jd teacher ni kn... aku plak yg dok depan student..lain pulak rasa... last monday first assembly... lawak btul murid2 darjah 1 nyanyi lagu negaraku laju gilerrrrrrrrrr.... dah lamjerit2.. sakit telinga... tapi xpe.. drpd x nyanyi kn...

0 comments: