CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, June 8, 2010

Tertekan!!!!

Sangat tertekan ngan kehidupan peribadi aku sejak akhir2 ni...

Mungkin ni nasib aku bdepan ngan situasi yang mengusutkan fikiran aku ni tapi apalah daya aku nk menahan segala apa yg tjadi ni...

Tapi hati kecil ni meronta-ronta juga sbb sangat tertekan..

Kerja alhamdulillah aku xde masalah setakat ni.. biasa la kalo kerja ni ada pasang surut turun naiknya.. masih boleh dikawal lagi...

Mungkin dugaan hidup untuk menjadikan aku seorang yg lebih matang.. tapi kenapa ada pihak lain yg nak menghina aku sampai begitu sekali... adakah aku ni terlalu rendah pada pandangan matanya sampai dia sanggup keluarkan statement begitu...

Mungkin satu hari nnt dia akan sedar ape yg dia buat.. or mungkin dia xkn sedar diri aku pn xtau.. tpulang pada diri dia... dia x dpt terima aku jd bukan salah aku...

Takpelah fiza.. seorang x suka x bermakna semua org x suka... masih ada yg syg agaknya...

p/s: stresss sgt!!!!

1 comments:

ssy said...

i salah seorang yg syngkan u my dear..dun worry be happy...;)