CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, October 25, 2010

AirMata~~







Jika airmata dapat membasuh kesedihan akan aku curahkan seluruh airmata yang ada untuk menghilangkan kesedihan dalam hatiku....



Jika airmata dapat menghapus parut luka yang ada dalam hati akan aku sapukan semuanya bagi mengubat luka-luka pedih.......
Jika airmata dapat memadam memori sedihku akan aku berikan semua agar aku tidak dapat mengingatinya lagi.......
Jika airmata bisa buat aku melupakan mu.......................................................





7 comments:

gadisBunga™ said...

cik fiza.....senyum plis.... :)

cik fiza said...

GB : kalo la sy boleh my dear GB :(

Hidayati Farhan said...

erkkk, seramnya air mata darah.

Fizzie, bertabah lah disana ye. Tahan air matamu itu. ecehh :D

MasZuber said...

fiza...

tak mau sedih air mata macam ini...sedih la akak. jom bebile kite kuar akak banjer makan aiskrem?

~nazma said...

fizzie, kalo air mata tu boleh buat ko baik-baik semula, menangislah...

cik fiza said...

yati : aku akan cuba bertabah hati.. airmata darah pn xleh ubah keadaan jd lebih baik..

mas : sis.. mmg sgt sedih... tapi disimpan dalam hati dan diluahkan disini untuk kongsi rasa... x tahan tanggung sendiri..

azma : dear.. dh puas nangis tp x baik2 juga...

siti dahlia mohd rosle said...

menangis itu satu terapi.