CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, October 13, 2010

UPM...Bunga...Konvo.....

11 Oktober 2010

Tarikh keramat adik aku konvo utk kali kedua di UPM serdang...

Wah tanah tempat menuntut ilmu ku...

dah sangat lama x masuk UPM... pas berenti master mmg x dtg sana dh...

masih cantik mcm dulu... I love UPM very much!!



Masuk dalam dewan PKSSSAAA (huahahahaa sampai skrg aku x reti n xtau bape byk S dia ada)
aku pn terkenang2 masa aku konvo 18 Ogos 2007 dlu...

nostalgic giler ahhh...

lastly pas habis penyampaian suma, nyanyian lagu UPM.. haaaa part ni mmg bersemangat...
lagu UPM yg catchy tu mmg x luput lah dari ingatan aku hahahahaha
nyanyi lagu Negaraku plak aku wat versi Koir ihihihihi....



Minta adik aku no3 belikan bunga sbg hadiah.. bagi RM50 dibelinya 3 kuntum je..
Alasan dia adik no2 x minat bunga.. pastu dia kata nnt leh belanja makan.. alahai~~~


Habis bergambar yg x sakan sgt kami pi makan di Padang.. di Sri Serdang.. ni mmg terkenal la dikalangan makhluk2 yg sukakan makanan sedap tp agak murah (sekarang dah mahal juga)


Then terus aku drive balik ke opis...



p/s: aku rindu zaman study di UPM... dok di KMR.... rindu sgt....

0 comments: