CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, October 6, 2010

Bila Lama Tak Jumpa~~

Ok aku bersemangat..

Member sekolah rendah aku mmg dah 12 tahun tak jumpa...
Awal tahun aritu aku jumpa ngan 2 org minah ni.. bukannya jauh pn kitorg keje tapi sbb kesempatan xde utk jumpa.. pas abis sekolah, abis study dah dapat keje baru la dapat jumpa...

12 Tahun tu tak jumpa... mmg laa perasaan yang klakar apabila kami masih lagi sama mcm dulu... muka aku mmg la tak berubah dari kecik pn... dayah n fai pun sama... kami masih mcm bestfren masa skolah dlu wpn 12 tahun tak jumpa2... sangat seronok..

minggu lepas dayah masukkan pic kelas kami masa darjah 5 di FB.. thanx to FB dapat satukan balik kwn2 kelas yg lama terpisah ni.. mcm jejak kasih plak.. ada yg dh kawen, dh ada anak2, dh tunggu masa nk kawen, dan masih single mingle mcm aku heheheeheh~~

Dengan hanya sekeping gambar suma kisah2 lama masuk dalam topik.. :)

sorg citer kisah kena rotan ngan Cikgu paling garang Cikgu Tan yg ajar muzik heheheeh~~ siapa tak practice tiup recoder akan dihukum sebat hahahahahaahahah~~ mmg dia garang giler.. suma org takut.. aku mmg la dari luaran nampak mcm pandai main recoder tapi sebenarnya suma org tak tahu, aku sampai skrg x reti baca note pn hahahahaahahah!! aku hafal sbb takut kena rotan!!!


sorg lagi citer pasal ngorat2 zmn kanak-kanak.. ni pn lawak.. umur 12 tahun ada hati nk ngorat anak dara org.. hihihihihi~~

Citer plak pasal takut nk pi skolah sbb keje umah tak siap... kasut tak kapur...


mmg fun kn zaman sekolah... tak payah byk2 fikir.... happy je sepanjang masa.....



tu belum lagi masuk kisah darjah satu lagi... :P

2 comments:

Amni said...

hari ni bithday bff saya.. kawan dari tadika.. 18 tahun dah kawan woo... hehe.. seronok bila jumpa kawan sekolah balik.. hehe..

cik fiza said...

amni : sy pn ada kwn yg dh 19 thn masih BFF lagi :) wish happy bday to ur dear fren ye.. mmg seronok sgt..