CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, November 28, 2010

Adakah saya seksi?

Hahaha tajuk xleh blah.. saje bgi tajuk pelik2 sket...

aku telah di tag oleh GadisBunga yg sweet dan Ardzman yang baik hati... maka inilah jawapannya...

Peraturannya adalah:

"Once you have been tagged,you are suppose to write a note, with 25 random thing, fact, habits or goal about you. At the end, choose 25 people to be tagged. You have to tag the person who tagged you. If I tag you, it's because I want to know more about you. Your cooperation is highly appreciated.

  1. Aku seorang yg hepi go lucky
  2. Aku ratu airmata selalu bersedih
  3. Fakta paling tak leh lupa.. aku antara student paling corot dalam tingkatan masa aku tingkatan 4 kt SAMURA dlu hehehehehe
  4. Kawan2 aku masa skolah panggil aku Cik Gab yang bermaksud Cik Gabra sbb aku ni mmg gelabah dan cpt gabra hehehehee
  5. Sensitif
  6. Aku pendiam masa form 1 sampai 3 kt asrama lama dlu..
  7. Aku ni kdg2 hangat2 tahi ayam gak
  8. Aku mmg la terkenal ngan peramah.. dok tepi jalan pun leh cari kawan nk bersembang
  9. Sangat suka menyanyi.. kalo bg microphone akulah yg pertama hehehe
  10. Suka tgk citer epik2... xtau nape tp cm klassik dan menarik
  11. Suka keje2 yg melibatkan org tapi kdg x penyabar sgt laaa
  12. Suka amik berat org lain... org lain sakit aku yg ssh hati
  13. Ada impian nk jd isteri dan ibu yg baik hehehehehe berangan giler ni
  14. Suka warna PINK huhuhu yg ni sampai diberi larangan oleh my BFF jgn beli bj pink..
  15. SUKA MAKAN COKLAT!!! nyum nyum suka sgtttt
  16. suka bunga rose.. siapa nk ngorat sila bg bunga yg besar2 banyak2 kuntum hehehe
  17. Kalo tgk citer korea mesti aku pun mcm masuk dlm cerita siap nangis2..heheheehe
  18. Waktu bekerja aku adalah seorang yg sangat tegas.. garang sikit.. tapi berpada
  19. Suka shopping tp bila ada bajet je la..
  20. Suka sembang dalam telefon hehehehe berjam2 pun xpe...
  21. Cerewet makan..huhuhu aku tak makan ikan dan seafood...harap maklum kalo nk belanja..
  22. Kawan2 suka buat luahan perasaan kt aku.. aku slalu gak jd DOKTER CINTA kawan2 wpn chinta aku pun ntah kemana dan macam mana...
  23. Kecik2 dlu aku sgt2 bercita2 nk jd lawyer tp nasib baik aku x jd lawyer kalo tak kt dalam mahkamah aku asik nangis je kena bangkang ngan lawyer pihak lawan hahahahaha
  24. Masa kecik dlu, bila aku nampak org naik motor bawa anak kecik, aku slalu tanamkan azam dlm diri yg aku akan ada kereta dan keje yg bagus bila besar supaya anak aku x ssh2 cm tu huhuhuhu bila igt balik mmg bermotivasi sgt
  25. Last ni mmg aku xleh lupa sampai mati.. aku penah dapat 0 (zero) untuk add math masa aku tingkatan 4 dlu... teruk giler hahahahaha

Mari Tag kawan2..

  1. Gadis Bunga
  2. Ardzman
  3. Dahlia
  4. Yati
  5. Mas Zuber
  6. Mama Hanim
  7. Ili Safura
  8. Ainal Adlin
  9. Salwahida
  10. Nur Kaloi
  11. Hamzah Ian
  12. Pencacai Alim
  13. Amni
  14. Zezebel
  15. Wan (Yong Nana)
  16. Mama Ryna
  17. Xora (dia terima nikahnya)
  18. Zakiah
  19. Puteri Raidah
  20. Sa'ra
  21. Heidi Shafiq
  22. Jebateja
  23. BrutalSolo
  24. Shahrul
  25. Cik Belle

Harap kwn2 suma dapat jawab soalan ni dan tag sy semula untuk sy kenal anda dgn lebih baik... TQ guys!!

p/s: minggu sibuk giler... stress ngan hmmmm....

10 comments:

gadisBunga™ said...

fiza, terima kasih kerana sudi menjawab tag kite! :D

rasanya kalau fiza jadi lawyer mesti dah terkenal kot sebab selalu menang. org mudah cair dgn air mata. kihkihkih!

mama affan said...

wah..banyaknyer kerje..hehe..

cik fiza said...

GB : sy ratu airmata hehehee

Mama Ryna : alaalalalaala sikit je.. 25 je..

Amni said...

hehe... thanks dear.. pernah buat sebenarnya...ini link.. heheh..

http://mrsamirul.blogspot.com/2010/10/nak-tau-tak.html

Xora said...

oh kena tagged. halamakk.. baiklah, insyaAllah akan curi masa tulis tag ni :D

MasZuber said...

dear fizaaaaaaaa:

lame sungguh tidak ke sini..:))))

tenkiu kerana menge-tag. nanti balik umah akak try respon tag awak ek..huhuuhhuu

u ratu air mata, akak ratu????? tungguuuuu...;)

ardzmarn said...

gua pesen hati batu .. memang tak kan menangis bila tengok movie sedih sedih.. tapi kebiasaannya mata gua akan masuk habuk ketika menonton movie tersebut..
gua ulang gua tak menangis tau.. itu semua salah habuk.. mata gua sensitif habuk..

.

Pencacai Alim said...

seksi..seksi..

Mama Hanim said...

perhhh.. byknya homework...hehe..

siti dahlia mohd rosle said...

Fakta ke tiga..dikongsi bersama! hahaha..gilir-gilir..kejap nama kau atas aku..nama aku atas nama kau..hahaha..sob..sob..sedih..tak pandai..heheh..

Fakta ke 4..paling tak boleh lupa..kau jatuh tangga bas masa "fly" hahah..sebab gabra buat salah..heheh...


aku nak jawab..tapi, kena cari masa..jangan marah ye...terima kasih sangat!

rindu nasi hujan panas.(tiba-tiba!)