CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, November 18, 2010

Berkorban Apa Saja~~

Tajuk xleh blah hihihi~~

Alhamdulillah majlis Qurban di opis bjalan lancar... lega~~

Disebabkan aku tak dapat beraya pagi itu dirumah.. aku kena la ganti cuti tu khamis dan jumaat..

so dapatlah aku selesaikan tugas2 yg tertangguh cm buka akaun bank dan sebagainya...



ada beberapa kes yang dasat berlaku tapi aku xleh nk ceritakan secara detail sbb melibatkan peribadi org.. cuma nk kongsi kesan FITNAH ni mmg mendalam dalam kehidupan dan organisasi kita ni...

kalo korg la ada sorg pompuan kata lelaki sana suka dia lelaki sini suka dia korg rasa pompuan ni cmne????


p/s: dalam kehidupan ni, jgn kita terlalu angkuh dgn kedudukan yang kita ada....

5 comments:

jeBateja said...

Apa den rasa....den rasa pompuan tu POPULAR...tak pun...PERASAN popular...ahakz

gadisBunga™ said...

biasanya tong kosong mmg bunyi lebih....

cik fiza said...

jebateja : popular ker?? perasan kut yg plg tepat? hahahahahah

GB : suka ur statement tu dear.. tong kosong bunyi lg kuat kn hehehhee

Pencacai Alim said...

aku pon cuti cm ko..hakhakhak

cik fiza said...

pencacai alim : sibuk je sama2 nk cuti huh!!