CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, November 14, 2010

Kadang Kita Ada Hak Buat Penilaian Peribadi...

Siapa pernah blind date?

pernah x?

mesti mcm2 kesah disebalik blind date tu kn.. aku pn cmtu gak...

tapi kita manusia biasa..x lepas daripada buat penilaian peribadi walaupun kadang tahu yang

tak adil nk nilai org dari luaran je... sbb org pn menilai kita juga kn?????



pagi ni aku xde mood lagi nk citer 'sesuatu' itu sbb aku rasa bersemangat nk bermaraton meeting hari ni... nnt tgk la esok ke lusa ke tulat ke tunggeng ke aku citer semula.. byk citer dalam kepala xtahu nk kingsi yg mane dlu :)





p/s: bila resah ingat saat indah bila rindu ku nyanyikan lagu mu....................

9 comments:

gadisBunga™ said...

psstt...baru lepas blind date ke? wink2!

Pn Syg kpd En. Beh said...

Buat pilihan yg tepat k...

cik fiza said...

GB : psssttt.. bkn blind date pn dear... perjumpaan terancang

Sawi comey : insya Allah akan cuba buat pilihan yg tepat.. doa2kn yer..

jeBateja said...

Blind date den yg pertama...tegur salah org...janji pakai baju hijau, ghupernya ada ratus2 org pakai baju hijo.....sia...sia kena marah...

hamzah ian said...

mcm mana lu boleh pergi blind date tu?

cik fiza said...

jebateja : alamak cmno leh salah tego org? bahaya btul.. lenkali semat bunga la bg kontra sket hehehe

hamzah : mane de blind date.. ni date yg dirancang huhuhu

Pencacai Alim said...

aku tk pnh rasa blind date..ko jadi blind date aku bleh? kehkeh

izee said...

all d best!!

cik fiza said...

pencacai alim : keh keh keh.. bleh2.. bwk makan mahal2 aku nak la.. $_$ mata kuar duit hahahaha

izee : dh lepas dh pn dear..