CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, December 27, 2010

Perlu ke azam tahun baru kalau yang tahun lepas pun masih banyak tak tertunai???

Assalamualaikum semua.. (ops tersopan lak arini hihihihi~~)

Just saje nk kongsi2 pasal azam tahun baru ni...

Aritu mak aku sibuk tya azam tahun baru aku just diam mematungkan diri...

Tak tau nk jawab ape sbb tiap2 tahun pn azamnya sama juga.,..

Tapi atas sebab kelemahan diri banyak yang teka tertunai pun huhuhuh~~~

Tapi kena ada kekuatan diri untuk teruskan azam2 yg lepas sehingga berjaya.. (aja2!!)


Tahun 2011....

Aku berdoa aku diberikan kemurahan rezeki, kekuatan iman, keteguhan hati, kemudahan melaksanakan tugas, kerajinan (sebab kadang2 aku ni jadi pemalas bebenau), kebaikan tingkah laku budi pekerti, jodoh yang baik untuk aku dan keluarga (ni cam touching sikit la~~) dan paling penting dipelihara daripada sifat2 mazmumah yg byk bersarang wuwuwuwuwwu~~

p/s: luka ditangan nampak nyata, luka di hati tak siapa tahu~~

8 comments:

said...

ala..kenaper ada luka lak kat hati nih


sabor2....(^^,)

gadisBunga™ said...

sebenarnya banyak antara azam kite ni berulang2...

melainkan azam nak beli kete, umah, nak kawin, nak gi mekah - once dah tercapai mungkin untuk tahun berikutnya takde lagi azam tu. :)

cikceriacorner said...

hehehe..kalo xtertunai thn ni..boleh carry forward thn depan..:)..saya nya azam nak kurus da carry forward ntah ke thn ke brp..heheh

MasZuber said...

hmmm luka di hati hanya empunya diri yang merasainya..

ye dak?

ardzmarn said...

taman diluar nampak nyata, taman di hati tak siapa tahu~~

cik fiza said...

yanie : luka melukai :)

GB: btul kata GB tu.. mmg slalu berulang sampai dpt kn.. xpe.. thn ni buka buku baru :)

cik ceria : azam sy pn sama nk kurus tp x kurus2 juga.. berat badan cm yoyo jap naik jap turun (tp turun kejap je pn huahahaha)

mas zuber : btul la sis.. hya yg rasa yg tahu

ardzman : taman di hati mereka dan keluarga mereka shj yg tahu :P

Amni said...

azam amni tahu ni nak start kumpul duit untuk beli rumah dan start kumpul duit untuk naik haji.. pagi tadi mak dah bagi nasihat.. hehe.. chaiyok!

cik fiza said...

amni: cayalah... pi haji nnt doakan sy skali ek :)