CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, December 19, 2010

Saya Sedang Mencari Calon Suami. Sesiapa Berminat Boleh Hubungi Saya

Perghhhh!!!

Gila la kalo aku wat iklan mcm ni hihihii~~

Memang lama sgt tak update blog.. mcm2 hal berlaku.. ngan keje.. ngan personel..

Sebenarnya agak stress skrg ni bila nk masuk tahun baru.. azam baru ----> kawen

Boleh ke nak capai hahahahahaah!

Bak kata Cik GB, kena usaha... so pasang azam dan usaha ke arah yg sepatutnya... kenalah perbaiki kekurangan diri juga kn... dari tak reti masak perlu belajar masak... ok tak ? ^.^

Banyak gak perkara2 seronok dan tak seronok berlaku dalam hidup aku skrg... uwaaaaa!!

1. Selesai Persidangan Perkhidmatan Awam yg mengusarkan isi perut.. tapi cuma kali ni PPA kurang umph! mgkin thn depan bleh perbaiki lagi...

2. Masa PPA dapat jumpa celebrity Chef Wan... Datok dah dia skrg so kami bergambar2 riang ngan dia.. hahahahaha.. akan upload kemudian...

3. Dalam percubaan utk terima seseorang baru dalam hidup tapi rasanya percubaan tu gagal sbb insan tu mcm tak brape nk boleh masuk ngan aku n family dan juga paling pelik, buat perkara yg sama selepas 2 kali jumpa.. haishh~~ ssh la cmni... takmo la!

4. Selesai buat Family Day utk Family Belah Abah aku.. yg ni byk gambar nk share tp mgkin esok2 kut baru post susulan.. sbb sgt best wpn kami suma penat giler dan sakit2..

5. Ramai kawan2 skolah yg dh berkahwin dan juga dh pregnant.. Tahniah tahniah... masa aku blom tiba lagi... pastikan bila aku kawen bg hadiah byk2 hihihi~~

6. Aku jatuh cinta.. ehemmm... bukan ngan org tapi ngan perfume yg baru aku beli... Flora by Gucci.. mmg wangi.. tp kena kuar pitis sikit la nk mewangikan diri hhuhu~~

7. Aku tgh merangka azam tahun baru... ada sesapa nk tolong bg idea tak hihihi~~



Oklah.. nnt aku sambung ngarut lagi... lapar la plak...


p/s: Hari ni team koir akan ke Wisma Putra dapat jemputan koir hihihi Hari Inovasi...

12 comments:

Pn Syg kpd En. Beh said...

Aku agak tertarik dgn no3 itu. Tlg elaborate ckit

MasZuber said...

waduhhhhhhhhhhhhhhhhh

ini bikin gempak neh ;p

take it easy sis, your time will arrive sooner or later. In the meanwhile, enjoy your journey..

xoxo

ahmad endo said...

kurang mengerti plak aku...hehehe

anyss said...

Salam,
Jangan terlalu desak diri...allah dah tentukan jodoh kita siapa, kalau pun lambat sikit dari orang lain, tak perlulah paksa terima orang yang tak mampu kita terima.

Cadangan tahun baru: masuk kontes cerita lawak hu hu hu



Kontes Cerita Paling Lawak Sedunia

Unknown said...

da lame aku x dtg blog ko.. ;)

cik fiza said...

sawi : ko tertarik aku menarik..

maszuber : tq 4 the advice dear sis..

ahmad endo : apakah yg kurang dimengertikan itu?

anyss : tq singgah my blog, yer mula2 rasa terima sje siapa yg mahu tapi bila difikir semula mgkin tak perlu paksa diri utk bahagiakan org lain padahal sendiri tak rasa bahagia...

heidi : ko mmg.. sombong huhuu

said...

yg no 5 tu..insyaAllah nanti akan tiba gak giliran kamoo..


✿(^^,)✿

cik fiza said...

yanie : tq my dear.. doakan sy..

said...

jawatan yg interview aritu PT...kat INTAN bukan utk PTD eh? hehehe

saya ni SPM jer..kekkekeke

alin said...

ohok!!ohok!!terbatuk plak bila masuk sini..kuikuikui.. ;p

zns said...

eh...samalah kita punya azam tahun depan...sama 2 berusaha ek..:)

gadisBunga™ said...

ENJOY UR SINGLENESS WHILE U CAN. HEHEH...