CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, January 20, 2010

Jodoh Oh Jodoh..

Semalam aku dok umah sepanjang hari.. tak sehat.. jadi aku pun menjelajah la setiap channel yang ada dalam pakej ASTRO yang baru aku langgan tu.. erm.. ada plak citer tajuk jodoh oh jodoh... lawak leh tahan la.. tapi ada mesej dan pengajaran aku blaja dari citer lawak ni.....

Sambil tu aku tersenyum menghintung rakan-rakan yang bakal naik pelamin tahun ni... dah berbaris dah list walaupun baru bulan Januari... mmg class gitu... persediaan nye mesti dah mula dari sekarang kn...

Tulah last 2 days.. aku hang out ngan Faiez and Jaem my dearie frenz.. bincang ttg persediaan kawen... ops! bukan gatal tapi berfikiran jauh ke depan.. hihihi (ayat cover line)..

Banyak juga la yang perlu dipersiap sediakan... pening gak kepala.. tapi ape2 pun.. ada duit semua jadi.... tu la realiti zaman skrg ni... jadi sahabat2 ku sekalian yg merancang berumahtangga tahun ni, sila persiapkan diri mental fizikal dan moneyal untuk majlis anda.... aku meramaikan majlis jek dulu.. bak kata pepatah memanaskan bangku simpanan jek...


cuit-cuit : kalau kawan2 rapat dah kawen terasa juga la.....

3 comments:

Anonymous said...

pencari apa???
adakah pencari chinTa???
hehhehe

siti dahlia mohd rosle said...

tak kisah bila majlis nya..simpan duit dulu..ape-ape senang..

cik fiza said...

ya setuju ngan cikgu dahlia... simpan2.. sket2 lama2 jadi bukit.. ye tak cikgu??