CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, January 7, 2010

Semangat Luntur Seketika

Mungkin terlalu ikutkan perasaan semangat bekerja aku luntur seperti di klorox semalam dan hari ini... walaupun pagi td boss menyampaikan amanah yg cukup panjang lebar selama 3 jam setengah namun aku seperti jelly yang lembik... tak produktif..... mungkin terlalu terbawa oleh peristiwa yang terjadi pada petang semalam... tapi kena come back cepat2..... aku xleh hanyut... orang lain sentiasa mencari kesalahan aku... mmg ada banyak kesalahan tapi aku akan cuba perbaiki.... ssh....

2 comments:

Bulan Dilangit Osaka Biru said...

yunk.. jely tak lembik.. tapi dia pejal dan kental...
hurmm tak ape...
setiap manusia melakukan kesilapan..
kita harus belajar dari kesilapan..
jadi.. diri kita akan lebih sempurna..
jangan down sangat tau...
i know u can do it better

cik fiza said...

uwaaa.. cedey tau dik... anyway thanks for the advice n support...