CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, September 19, 2010

Kembali bertugas Kembali berserabut

Salam Aidilfitri..

Tahun ni mmg aku tak berapa nk raya sangat la..
memang aku amik cuti panjang... tapi disebabkan adik2 nk ambil exam UPSR dan PMR jadi aku turut sama bkorban untuk dorg...

Pagi ni dah kembali bertugas...
Memang 'bersemangt' sangat la kan..

List tugas2 yang aku dah tulis dari sebelum cuti tgh aku semak2...
banyak yg kena follow up..
adoiiii... ngan kena handle jamuan raya lagi.. tu yg ssh hati tu...
masa tak berapa byk lagi...

disebabkan aku beraya hanya 2-3 hari je dan ke beberapa buah rumah je jadinya takde la byk sgt cerita raya yang nk aku sampaikan... almaklumlah jadi Guru Tak Terlatih di rumah ngan kanak-kanak ribena berry..

Bosan tu tak yah citer la.. dah la aku xde laptop lagi so menumpang la laptop adik2 kesayangan.. tapi ssh la sket kn nk guna.. tapi xpe laa still leh guna gak.. :)

tgk2 FB cari member2 lama.. yg ni banyak cerita... akan disambung di entri yang berikutnya...


p/s: aku dapat gak thn ni duit raya hahahahaahahahah

0 comments: